تنم

98-9927422539

تماس بگیرید

سکه بی نهایت همستر

سریع ترین راه دریافت سکه همستر (1 میلیون در دقیقه)

ارز دیجیتال

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سکه بی نهایت همستر

آنچه در این مقاله می‌خوانید

امتیاز دهید

احتمالا شماهم یکی از طرفداران و فعالان بازی های کریپتویی به خصوص همستر کوین هستید و راه های زیادی رو از جمله کد مورس و کمبو های روزانه برای دریافت سکه رایگان همستر رفته اید. اما تمامی این روش ها محدودیت دارند و به اندازه کافی و زیاد سکه همستر به شما نمی دهند. امروز در این مقاله در سایت تنم به شما آموزش دریافت 1 میلیون سکه همستر در کمتر از یک دقیقه و بدون محدودیت رو آموزش می دهیم.

آموزش دریافت سکه همستر نامحدود

دریافت سکه همستر رایگان

برای دریافت چند میلیون سکه در همستر ابتدا وارد ربات و محیط  اصلی بازی همستر شوید و از گزینه های پایین صفحه روی گزینه “Playground” کلیک کنید. در صفحه ای که جدید برای شما باز می شود روی گزینه “Hexa Puzzle” کلیک کنید. در صورتی که این بازی برای شما در دسترس نبود روی تب “Minigames” در بالای صفحه کلیک کنید تا به صفحه بازی هدایت شوید. در مرحله بعد و در صفحه جدید روی دکمه آبی رنگ “Play” کلیک کنید.

حالا که وارد محیط بازی شدین کافیست تا چند ظلعی های رنگی پایین صفحه رو داخل بورد بازی رها کنید. برای دریافت بیشتر سکه همستر در زمان خیلی سریع تر، سعی کنید تا رنگ های مشابه را در کنار هم قرار دهید. هنگامی که رنگ های مشابه رو داخل بورد بازی کنار هم قرار دهید، این کوین های شش ظلعی روی هم قرار می گیرند و درصورتی که تعداد آنها از یک حدی بیشتر شود، تبدیل به سکه همستر می شود. هرچه سرعت شما در این بازی بشتر باشد، به مراطب در زمان خیلی کمتری تعداد بیشتری سکه های همستر را دریافت می کنید.

آموزش ویدیویی بازی برای دریافت سکه بینهایت همستر

برای موفقیت در این بازی و دریافت سکه بی نهایت همستر، سعی کنید تا رنگ هارو جوری کنار هم قرار دهید تا بورد بازی شما پر نشود زیرا این موضوع باعث باخت شما می شود. در مرحله آخر هم در صورتی که خواستین سکه های همستر خودتون رو دریافت کنید روی گزینه آبی رنگ “Claim and exit” در بالای صفحه کلیک کنید تا همستر کوین های شما برداشت شود.

همستر کوین رایگان

در انتها فراموش نکنید که حتما کیف پول خودتون رو فعال کنید زیرا چیزی به تاریخ لیست شدن همستر کوین باقی نمانده. برای آموزش وصل کردن کیف پول به همستر نکات مهمی را باید رعایت کنید که در دیگر مقالات این سایت به صورت کامل به شما آموزش داده ایم.

تنم مگ

تیم تولید محتوا

ما در سایت تنم در تلاش هستیم تا بهترین و بروز ترین مقالات آموزشی در زمینه تکنولوژی و… را برای شما کاربران عزیز فراهم کنیم.

نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *